Alla inlägg under april 2011

Av Elin - 10 april 2011 19:26


Jag funderar på hur svårt det kan vara att vända om, andas och gå vidare åt ett annat håll.

Orka hålla på att tänka på vad som varit och hur saker hade kunnat se ut idag? Det fungerar ju inte så. Alls.

Istället för att blicka framåt och bakåt eller åt sidorna så känner jag för att blunda och somna.


Rätt vad det är så kommer det en prins och väcker mig likt Törnrosa.

Woop woop säger jag då och kör in tungan!


Har en liten dipp just nu men jag tar mig uppåt så småning om, ingen brådska.

Lägger in några bilder för att pigga upp, både mig själv och er.


   Mitt första möte med fina lilla fröken (då) namnlös.


     Rocky och jag hade sjukstuga, jag gillade myset och han gillade den lilla plätt som var snöfri under favorit äppelträdet på baksidan huset.


     Jag har ju hunnit träffa två fina killar sen jag skrev sist (har hunnit träffa flera men bara två såhär stiliga) Sixten som städar och Vike som bara tokade på med Rocky i vårsolen.


     Mitt andra möte med fd fina lilla fröken namnlös som nu heter Lovisa och Rockys första möte.

Hon var lite tråkig som bara sov och sov men minst lika söt var hon ändå.



Nej, nu ska jag ladda inför kommande jobbvecka tillsammans med min true love i soffan.


På återseende.


Söndagens Spotify - Isak Strand vs TOE - Be all we could.


Skapa flashcards