Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Det har hänt en del.

Av Elin - 19 juni 2011 22:49

Jag är just nu den sämsta versionen av mig själv.

Åt alla håll och kanter.

Lämnar er därför med några bilder.


                  


Rocky, senaste tattueringen, vårfesten med jobbet. Somnade i solen på träslaget, festen jag knappt orkade med hos Kjelle och Sara, lilla lillebror och den större storebrorsan som tagit studenten!


Ja, det var väl allt.


Kvällens toner; Veronica Maggio - Inga kläder

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 17 juli 2012 19:20

Jag rör mig mest, om än knappt på blogg.se nu för tiden men de har inte utvecklat någon app för iPad ännu. Detta innebär att jag förmodligen kommer att ta upp bloggandet här tills vidare. Mycket spännande!! :) ...

Av Elin - 19 december 2011 21:18

    Jag tänkte skriva av mig men jag ångrade mig. Berättar om helgen istället.   Fredag, jag och räkan va hos Josie och kollade på Svenska Hjältar. Men HUWA hur man mådde efter det, så upplyft! I lördags pep jag ut till Timrå med R, in på...

Av Elin - 12 december 2011 17:38

    Fram och tillbaka, hit och dit. Jag tänker så det knakar fast jag inte vill det. Startskottet gick idag och nu tror jag inte att det finns någon väg tillbaka, eller jag kan tvärstanna och ge upp direkt, vänta ut stormen, ännu en gång. Jag...

Av Elin - 9 december 2011 20:45


 

Av Elin - 7 december 2011 20:08

  Jag har varit dum och blind, det bitterheten sväljer jag ner med ett glas vitt för tillfället. Ärligt, det känns sådär.   Men ah, ikväll begraver jag den döda hästen. Det firar jag med påfyllning i vinglaset.   I övrigt är jag arg, det ...

Skapa flashcards