Alla inlägg under november 2011

Av Elin - 11 november 2011 15:25


Idag eller rättare sagt ikväll, mörkret faller tidigt nu för tiden, så ska jag åka hemåt skörvådskogän.


Mamma har fyllt och och har önskat sig massor av mintkyssar, vilka är ett rent jävla helvete att tillverka.

Men men, vad gör man inte.


Sagt och gjort, jag åkte på jamjam, hoppas hon inte märker skillnaden! ;)


Ah, det blir lite häng med mormor, funderar allvarligt på om jag kanske skulle svängt förbi hemma och hämta en vinare så det blir lite liv i holken ikväll?


Ett glas vin till Idol låter som ett perfekt sömnhjälpmedel. Jag tror det får bli så faktiskt!


Nu ska jag försöka slita vidare sista plustimmen, är dock helt slut så det är väl bäst att dubbelkolla allt. Kanske trippelkolla.


Jag återkommer i framtiden med nån bild eller så..

Av Elin - 9 november 2011 19:50


Jaha, det var väl sisådär hundra år sen jag skrev sist.

Det gör inget, har ändå inget vettigt att säga.


Jag har dock en fundering. Det här med att vara otrogen, det verkar ligga folk i fatet.

En kille jag pratar med är flirtig som få, han limmar hej vilt. Nu är han lämnad och ledsen.

En annan kille jag känner har aldrig tjej men har på något vis alltid tjej.

Får man göra så?

JA, om tjejen vet att hon inte är exklusiv.


Ja herre min je, vart är vi påväg.


Själv är jag själv, singel i över ett år nu. Det känns okej.

Jag har lärt känna mig själv, många olika sidor av mig själv.

Jag har hittat saker med mig själv som jag verkligen älskar, jag har även lyckats upptäcka saker som jag hatar hos mig själv, andra med förmodligen, och de har jag för avsikt att ändra på.

Sakta men säkert, det går!


Jag är inte nummer två för någon, det känns bra.

Jag kastar mig inte in i något och är min egen nummer ett, med jävla bravur!


Nu ska jag avge ett litet löfte, jag återkommer!


Kvällens toner; Laura Marling - Ghosts 


Ovido - Quiz & Flashcards