Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Elin - 6 februari 2011 20:57

Även om det inte är nått att skämmas över så gör man ju det ändå. Snacka I-landsproblem. Men men. Inget lall, som jag sa. Inget lall.


Jag hade skrivit ett jättelångt inlägg om vad som hänt sedan sist jag skrev men det försvann, tur egentligen.

Tyckte kanske att jag lämnade ut mig lite väl in i det längsta.


Jag drar upp en bild som får summera det av värde som hänt sedan sist helt enkelt:

  


Idag är det söndag, helgen har spenderats i lugnets tecken.

Fredagen somnade jag lite lätt på soffan, lördagen hade jag besök och idag har jag varit hundvakt åt Oliver.


Imorn ska jag jobba, sen få en permanentbläckinjektion hos Grim. Äntligen!

Smackar väl in en bild när tillfälle ges.


Kvällens Spotify: Sister Hazel - Firefly.

Ovido - Quiz & Flashcards