Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Elin - 16 januari 2011 14:50


Allt handlar om sysselsättning, maximera motoriken på alla plan.

Vad gör jag?


  • Ett halsband till Malin som blev jättegulligt.
  • Ett nyttigt (och gott - TÄNKA SIG!) matbröd.
  • En mindre nyttig morotskaka.
  • Jag fikar med fina vänner på stan.
  • Jag myser med Rocky!

Jag behöver projekt att tillgå och undanbeder vänligt men bestämt förslaget: "Spackla & slipa din hall." - Det går fetbort, jag vill väl inte börja må extremt dåligt heller, det här är mitt nya gladare liv.




          


Dagens Spotify: Eskobar - Someone New.

Av Elin - 16 januari 2011 00:00


Ny blogg, ny hårfärg, nytt jobb & ny människa?


Elin 2.0 lanseras de kommande dagarna.


Frukta ej, det blir ingen drastisk förändring.

Samma vänner, samma humor och samma fantastiska åsikter.


Jag ska bara samla mig sen kör vi igång skiten igen, i en ny bättre version - såklart!





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards