Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Elin - 18 januari 2011 21:01


Idag har jag varit inomhus förutom de få minuterna jag var på ica.

Där hämtade jag ett paket från E.l.f, känns som helt okej produkter, man är ju lite bortskämd med MUS & Face men ja, man måste ju testa.

Får mer grejer snart som jag och Frida beställde på Juldagen lite roligare än bara basics kommer då. ;)


I övrigt så lyssnar jag på discodängor från 70talet, smsar, kollar på handbollen, snusar - Multifuckingtasking.

Jag funderar på att baka & göra passionsfruktsmousse till mina cupcakes.

Man kan ju med enkelthet säga att jag "sovit in" bra nog med energi dessa dagar.

Huga.

Det blir lite cupcakes nu innan nattning, dessa måste jag ta med på jobbet så de inte blir dåliga och måste slängas. Jag äter ju inte det jag bakar..


Haha, skickade med Micke en matlåda här om dagen, såhär lät smskonversationen efter han ätit den;


Micke: Vilken jäkla dold talang.. Du och Morberg!!!

Jag: Haha. Ja, vi skulle göra oss bra tillsammans!! <3

Micke: Du med egenskaperna och jag med hmmmmm.. Hungern??

Jag: Men jag och Morberg såklart! Haha.



Nejmen nån bild kanske?

Micke med bästa positionen på filmkvällen hemma hos honom?

    


Min middag idag?

  

Fan va jävla äckligt det är med våfflor egentligen! Usch!


Dagens Spotify: Funkytown - Lipps Inc.

Av Elin - 18 januari 2011 12:54

Igår var det 5 pers in på min blogg, två stycken fler än de 3 jag haft tidigare.

Det tar sig sa mordbrännaren.


Jag behöver massage, ryggen är inte så pigg.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards